måndag 19 maj 2008

Om ni undrar...


...så leker ja på min alldeles egna uteplats ;-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja ja ja ....Jag har en egen balkong..Jag är inte alls avis, inte någonstans HA! Jo lite då..
Hoppas du myser och gottar dig som bara du kan. Kram GULDsessan

Karanga's De Leya Af Lex sa...

Hej Vimlis! Min matte tycker du verkar ha fått det kungligt dit du flyttat! Mina enda frågor, ack så viktiga är; finns där bajs att rulla sig i? Halsskinn att tugga sig igenom? Råttor att jaga/äta? Sängar att grusa ner? Om du svarar ja på alla frågor är boendet godkänt även av mej!
Kram Leya

Denzo sa...

Hej syster Vimla!

Härligt med en altan att ligga på! Det är skönt när det är varmt att ligga på det golvet, då blåser det så svalkande gött på magen...

Å ett sånt däringa ben du har där har jag också haft. jag tuggade sönder det på ett par dagar!

Anonym sa...

fuuuuuuuusk, jag vill också ha en såndär plats ute, fatta roligast man kan ha där liks :s. själv har jag bara en såndär grej som nästan är ute fast vi bor högt upp, balkong eller vad de nu är, innan hade jag en asnice solsäng där men nu är det mer massa grejer å skräp *morra på tvåbeningar*

tränade med aissa-bajsa å lille kibibi idag <-- kuuuuuuuul :-D
på söndag blir det en liten visa upp sig för oss på ett slott *stolt*

*nosnos*