lördag 19 juli 2008

BIR-boyfriend

Min pojkvän....jag spricker av stolthet!

Vi har varit på utställning i Köping, men det är egentligen bara en bisak. För det viktigaste av allt va att vi åkte hem till Minos på hans semesterort, Lunger! Jag & Albin med matte och hennes syrra Hanna brände ner till dom i fredags.
Badat, grillat, lekt och pussats i mängder. Oj va jag saknat honom. Mattarna va lite oroliga i början, för tänk om inte Albin och Minos ville dela på mig...pah!
JAG är hon som kan ha alla killar i världen ;)
Hihi inga probs för jag är snabbare än vinden och for omkring och gav båda killarna uppmärksamhet och pussar. Man rusar och biter halsskinn med Minos och man har dragkamp med Albin...ni förstår, man behöver faktiskt fler killar, en för varje aktivitet, HAHA!

Inga kommentarer: