onsdag 1 oktober 2008

Hipp hipp & nya frisyrer

VAD är nu detta undrar ni, jo det är en svinrygg ;) haha i dubbelbemärkelse, för ni undrar nog varför i hela friden jag har det...jo jag bor ihop med en liten krokodil som använder mina öron som en annan använder grisöron, jojo ;)

Och när man ska simma kan man ju inte blöta upp öronen i poolen!
Men som ni ser funka det ju föga, så då gjorde matte en tofs med sin hårsnodd, gaaah!

Kamikaze swimmer ;)

HAHAHA Matte trillar nästan i av skratt!

Meeeh va är det här!!! Sitter du på poolkanten och fikar när jag ligger här i plurret och simmar livet ur mig?!?!?!
JAPP Det gör jag ;) TACK Snällaste gulligaste Linda för födelsedagsfikat, GRYMT! Bättre start kan man inte ha på sin födelsedag....tjogofemton om nån undrar ;)


3 kommentarer:

Karanga's Din Dimra Af Lex sa...

Uj,uj,uj Sis vad du är duktig på att simma !!!!!
Min matte är jätteimpad, och tycker jag skall se filmen flera gånger. Själv simtränar jag en gång i veckan fram tilldet är dags för höftröntgen, sedan blir det kanske mer fram emot vintern så man håller igång ordentligt. Snyggaste frissen har du oxå - och värsta räsersimmaren. Kanske skall du slänga krokodilen i vattnet stället. Ha,ha
Nosgnugg Aissa

Anonym sa...

Mehä - stackars fina Vimla örooonen :-(
GRATTIS i efterskott 25-åringen!!! Mys med fika vid poolkanten, trist att ni inte kan vara o simma här hos oss...
KRAAAMAR o se nu till att komma o hälsa på i söder snart

Anonym sa...

GRATTIS i efterskott på din tjogofemton-års dag!! :) :) fikat såg smaskens ut!
Kramar från sandra, jocke, enzo o bosco