lördag 21 mars 2009

De luktar gott...

....typ ÖVER ALLT!

Jag är tvungen att kasta mej till både höger å vänster och gärna på samma gång. De luktar här, de luktar där, och jag blir helt yr i huvudet och tuggar till och med fradga ibland...mmmm!
Matte blir helt galen å försöker hålla mig mitt på gatan...men då gör ja ett av mina favvo-trick, ja låssas gå som en ängel, å sen....ja ni kan ju gissa hihi ;)

Minos å ja har samma favvosport, gissa va som händer när 90kg RR sätter av, tjoho! Han är dock lite mer fjäskig å lyssnr på matte, så ofta får ja tjata på honom att tävla med mig.
Sen kan ja inte bestämma mig VAR ja ska kissa, typ lite här å lite där...nej vänta, de e ju där borta ja måste skvätta....
Samma sak när ja ska bajsa! Jo helt rätt ja sa 'the B word' BAJS!!! Ska ja sitta här eller där eller uppe på kullen eller kanske bättre där bakom granen. Ja har märkt att så fort ja krummar ryggen lite så stannar matte. Å va gör ja då??? Hehe jo ja lukar på alla goda fläckar, vikken luring ;) å då blir hon arg å släpar iväg mej, men då sätter ja mej så där lurigt igen å så stannar hon...haha ja lärde henne de rätt snabbt, utan klicker, hon är såååå himla lättlurad...eh mena lättlärd ;)
Å varför är ja nu så här då...jo för att JAG är den som luktar godast i hela grannskapet!!! Min bakdel är värsta parfymflaskan. Ja springer omkring och läckrar mig dagarna i 'ända' minst sagt :)

Inga kommentarer: