torsdag 3 april 2008

Deklaration?!?!?!

VAAAAD är det för nåt? jag har ingen aning men matte är helt supertråkig. Men jag försöker allt va ja kan för att liva upp henne ;)


Näe de gick ju inge vidare...hon kanske kommer igån lite mera om jag ger henne min fina apa...

Ååååååhhh va allt är trisst, men va är det där för nåt, den har jag aaaaldrig sett förut. Det bor nog nåt i den för den låter och den spottar ut en massa vita saker....
Jag försökte skynda på apparaten genom att hjälpa till lite med tassen...oj de skulle jag inte gjort tanten blev skitarg....de e väl inte mitt fel att hon delakerar eller va de nu hette.

Tur att brorsan kom över så ja fick nån vettig att leka med en liten stund :D
Kom igen brorsan, nu drar vi!

Vi leker dregel-monster och skrikande blondin....gissa vem som e vem...hihi
Enzo är inte riktigt klok, BADA, utomhus!
Kan det bli bättre?!

1 kommentar:

Anonym sa...

AVIIIISS!!!!!!!!!!!!!!!!!!
guldtassen Guldsessan