onsdag 11 november 2009

Törs man somna?

Matte ser lite sugen ut på mitt ben...törs man somna?

6 kommentarer:

Carlos (Scartass) sa...

Min husse och matte säger att det är farligt att sova med mat i munnen..
De har iofs inte sagt något om farliga saker i skogen heller.

Malin Markus o Carlos sa...

Sööötaste vimla!

Karanga's Din Dimra Af Lex sa...

Oj oj Sis, vad hungrig jag blir när jag ser på bilder av dig och M-A-T !!! Det där konstiga fodret jag får räcker inte ,jag är HUNGRIG. Härom dagen fick jag testa lite nödproviant och tuggade lite på några skor som jag hittade i lillmattes garderob. Om det blir några smulor över när du tuggar ben kan du väl skicka dem till hungriga lilla mig, Snälla...?
Nospuff från Aissa

Anonym sa...

Hahaha, these photo's are fantastic! So addorable!:-)

Hugs and kisses,
Iva

Camilla & Gucci sa...

Ha,ha,ha vilka härliga bilder!!!

Anna,Maja och Hedda sa...

Fina fina Vimlis. Kan se Hedda i ungefär samma situation...MITT BEN!!!! Hihi. Kram kram