torsdag 25 februari 2010

Lägesrapport

Vilken underbart lång vinter vi har!!! Så här mycket snö kan jag inte minnas vi haft i stockholm. Personligen älskar jag snö och bävar för den dagen den försvinner. Vart ska allt ta vägen och exakt hur mycket lera kommer det bli då??!!?!?

Vimla har haft en liten släng av kennelhosta och sen efter det så kom då äntligen löpet som vi väntat på sen i september. Så nu är all hennes löpnojja över och hon är nästan sitt vanliga jag... i väntan på skendräktigheten ;)
Fysträningen går helt super. Snön är ett ju grym för musklerna och vi tar dagligen långa pulsaprommenader i djupsnön.
Vi har även varit och tränat, tjoho, i ett ridhus. Vimla va helt överlycklig att det äntligen va dax för köttbulletimmen. Det finns vissa fördelar med att ha lite träningsuppehåll. Bland annat så klarade hon att gå 12pinnar slalom utan hjälp!!! Sååå koncentrerad och duktig, gissa om jag blev stolt ;)
Under vintern har vi mest tränat trix hemma i lägenheten och utrymmet är ju rätt begränsat där ;)

Här kommer lite blandade bilder.
Gismo, Sydney och Vimlis under en fotosession i snön.

Vimla och hennes minsta pojkvänn - Rocky

Goooos va mysigt att ha en stor brud.



Här en liten film om hur man förför tjejer på bästa sätt ;)

3 kommentarer:

Minos sa...

Näää, jag gillar INTE din nya pojkvän!!! Va!? Sådär liten?! & ingen ridge?!

Puss från din RIKTIGA pojkvän!

Carlos sa...

Ser att rocky har gått och klarat sin Don examen. :-D

Du får komma och besöka min inomhus agilitybana. (och mig)

Carlos sa...

Ser att rocky har gått och klarat sin Don examen. :-D

Du får komma och besöka min inomhus agilitybana. (och mig)