onsdag 25 april 2007

Försöka göra nåt annat...

Jag tänker på valparna hela tiden, jag känner den underbara lukten av valparna överallt. I stället för at säga hej hej, börjar jag snart alla samtal med 'valp-valp' ;)
Idag förskte jag jobba på allvar, skulle på en fotografering för en bildbyrå. Bra tänkte jag, nu måste jag verkligen koncentrera mig på nåt annat.

kille - Hej hej, trevligt å träffas.
jag - Ja de samma, sorry ska bara stänga av telefonen.
kille - Har du hund?
jag - Eh...hur vet du det, står de i pannan? näe men jag får en valp om 4v.
kille - Ja jag såg bilden på din telefon, vad ska de bli för sort?
jag - En Ridgeback (så klart, hallå finns de nåt annat?!?!?)
kille - Lägg av, en sån har jag med!

Jaha, så va den hundpratfria dagen över ;) tur att resten av världen hjälper mig med min hundnoja, de blir så mycket roligare då!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, men det vet du väl Jenny!! Alla andra har hund (valp)utom du..och dessutom har ALLA RR!! Visste du inte det? :-)