tisdag 24 april 2007

Överdosering av valpar

Hel-helg med pusskalas!
Nu är jag hemma igen, men landat....NEJ!
Jag totalt överdoserade valpar i helgen, dom va det absolut sötaste jag nånsin sett. Det går inte att beskriva i ord, ni får helt enkelt kolla in fler bilder i bildarkivet (www.privat.jennyjurnelius.com)
Om jag kunnat få in ett lukt-inlägg här skulle ni sniffa sönder era skärmar, valpar luktar nämligen helt fantastiskt, man blir helt paralyserad.
Jag är kär! Förstår faktiskt inte hur jag ska överleva de här sista hundfria veckorna... :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Finaste puppelinerna:)
Vilka underbara bilder du har tagit!
Vi syns snart igen:)
Största kramen från pappa Lex och matte.

Anonym sa...

Jag har hört att valpar är oerhört beroendeframkallande. Att överdosera så här skapar ett extremt sug efter valp! Hur ska du klara dig?
Du får gärna komma å nosa på Gibson sålänge,säger han, men det lär väl knappast hjälpa i det här fallet(gammelgubbe)Vad du måste längta nu, de är så goa allesammans!! Kramisar från oss!!

Anonym sa...

Fasen va fina hund-bäbbar!!
Hoppas du får möjligheten att ta lika fina bilder på Bentes småttingar... om vi nu får träffa dom :(

Ha det bäst!