torsdag 14 augusti 2008

Gibson Jr

Här är han! Min söta lillebror Gibson, (där av Jr ;)
Han kommer från Hamnuddens G-kull, och har samma pappa som jag, ni vet han WW-08 killen ;)
Och vet ni vad..... Jag ska passa honom på dagtid!!! Han är lite för liten för att gå på dagis, så han ska förgylla min vardag i ett par månader...hehe 'JAG' Vimla ska ha en liten puppelin hemma.
Och vad tycker jag om det då?
Han försöker ta mattes uppmärksamhet, han biter mig, han ska tvångsgosa med mig i min säng och han är äckligt söt, klart jag älskar honom! Han e ju som jag fast i mindre format :)
Jag har en alldeles egen lillebror hemma, e ni avis?!?!!? ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

meeeeh! ingen frågade om jag ville ha en alldeles egen sån leksak som är suuuuupersöt :( vimlis, mig då?
jaja du får äran å lära honom alla lex-trix vi lexvalpar har :)

Anonym sa...

Ååhhh vad orättvist!!! I vår familj är det jag som är den lilla söta lillebrorn, vill ha en egen lillebror att bossa över o vara större än! Äntligen skulle det vara någon annan som fick mat o godis sist...

The Wrights sa...

Härligt Vimla! Det ser bra ut! Tror du skulle passa som dagmatte för alltid! :)
Kram Anna
Ps. Du kan få ta hand om Rio Jr också!