torsdag 7 augusti 2008

TV-stjärnan!

Håll i hatten! Jag kommer att visa mitt fina jag i nyheterna!!!
Här står dom och intervjuar Carina, jag ska nämligen snart lära henne hur man hittar kantareller...eller va de tvärt om?!

Kollar in skärpan och alla inställningar.

Matte, ligger mina öron rätt? Sitter sminket som det ska?

Dom va väldigt intresserade av vad just jag hade att säga.

Jag förklarade hur man gör, man bara spatserar runt i skogen...och vips får man en köttbulle ;)

TAGNING!
Ser ni vilken liten linslus jag är ;)
Om jag hittade några kantareller.....

HAHA! Klart jag gjorde!

Håll utkik på rapport torsdag 7e aug - söndag 10e aug så ska ni få lära er allt om kantarellsök...och så får ni ju se mig in action åxå :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men tjejjen min!! Vad du hittar på grejjer när jag är borta!! Vi ska verkligen hålla utkik!! :)
Ni får berätta ALLT sen!!

Puss & Kram!

Anonym sa...

Wow, (halv)syrran har blivit tv kändis :-)) ska kolla in vädret inför helgens utställning å vad får man se?? snygga Vimla i högform i rampljuset på tve... ni var supersnygga bägge två ;-)
Hoppas vi ses i helgen :-)
Kraam

Anonym sa...

Wow vilka coola celebs man har i släkten! Va fina ni var! ses i helgen:) kramar

Karanga's De Leya Af Lex sa...

Nuuuuu förstår jag varför din matte satte en svamp på huvet när du blev viltspårschampion!!!;)Hon ville helt enkelt förbereda dig inför kantarellchampionatet! Vad fin du är, storasyster!!
Kram o lycka till med tv-karriären.
/Leya

Anonym sa...

ooommmggggg du e ju en riktig kändis syrris =) å stoltare kan man ju inte vara över sin halvsyrris som jag e nu :-D
go girl!