lördag 16 februari 2008

Eau Du Vimla

Här jobbar jag för fullt för att sprida min parfym överallt. Jag sprätter och far med benen, värsta workouten. Men min matte är liiiiite possessive. Hon lagrar mina små dofthögar i plastpåsar som hon sen gömmer i olika tunnor.

Men nu äntligen har hon hajjat va jag vill. Nu har hon förstått att man ska göra som jag, trampa i dofthögen!!! Hon sprätte även med bakbenen, Underbart! Nu finns Eau Du Vimla i heeeeela stan. Till och med i bilen, yummi!
Om det va nån som såg...jo då, Minos va mäkta imponerad & hanns matte dubbelvikt med tårar i ögonen :D
Hon är så duktig min matte ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Helt underbart!!!
Kanske din Matte kan lära min..Fast jag e ju ganska bra på att sprida mina dofter själv här o där... ;-) om du förstår vad jag menar, *blink*

Karanga's De Leya Af Lex sa...

Gaaahaha!! Min matte säger att du har lärt upp Jenny bra!! Här skrattas det mucho, från Leya och Anna-Britta

Anonym sa...

shit! vikken grej vimlis. du skulle kunna tjäna pengar på det där jue :)

Eu du Vimla - nu även på flaska.

helgen efter påsken sa matte att jag ska spänna skinkan i åby här vid gbg. tycker du borde stanna lite längre å sprätta runt med mig. sista anmälningsdagen är den 15 mars. å öva är för fulingar, vi snygga äger ändå :)