lördag 1 augusti 2009

Attack Överfall & Bakhåll


Ljuva morgonstund, se mig inte, jag vill iiiiiinte gå upp

Men den luringen gick ikke! Ut i regnet skulle vi tydligen. Men jag kontrade med att vägra bajsa (fniss) och rusade tillbaka till trappen under tak.

VAAAAD händer då!?!?!??!!?
Jo matte fumlar med nycklarna Jag står där och försöker ruska av mig allt blött och plötsligt... från regnrusk till panikrusk-sprattel, AAAAJJJJ
En dum jäkla getingjävel tycker att jag beter mig konstigt och sticker mig i pannan :(

Ser ni min viltskada från storstadsdjungeln?!

Tur jag har matte, hon hämtade en stor flaska gift och gick ut i krig, så nu får getingarna flytta eller dö!



2 kommentarer:

4 dagar kvar... sa...

fy bubblan för viltskador, måste du ha sånna där orangea plastband då me viltolycka-text på?

*blåsablåsa*

Anonym sa...

lart mycket