onsdag 19 augusti 2009

Lydnadspremiär

Morgonen började som ni kan se i inlägget tidigare...Vimlaatack! Hon fullkomligen överföll mig när jag åt frukost och va hur rolig som helst. Vi packade raskt ihop för morgonprommisen med träningskompissarna, Daphne, Zita, Sydney, Queene, Alisia, Rocky och Sampson.

Fick man gå ifred till bilen? Neeeej, Vimla studsade som en liten studsboll för att sno åt sig apportbocken, de blev lite lugnare när hon fick bära den till bilen. Jätteduktig och tuggade inte en enda gång!


Kan ni inte se filmen, klicka här

Efter prommisen så tränade vi äntligen lite lydnad.
Platsliggningen gick till en början jättebra...ser ni lilla Alicia till höger om Vimla?
andra läggningen så blev nog fröken lite uttråkad...typ ;)
Sen så gick vi lite fot och gjorde några inkallningar, vansinnigt kul, så det blev en väldigt kort omgång, men med en väldigt glad Vimla :)

Behöver jag säga att hon sover som en stock nu :D

3 kommentarer:

Karanga's De Leya Af Lex sa...

Vänta nu... Inte tugga på apportbocken?!? HUR gör man då? Är det inte meningen att den ska MANGLAS???????? Flisor ska spottas och fräsas ur munnen konstant, fråga min matte, det tycker hon också!
P.S: Vi kommer inte åt filmen.... snyft! försöker igen senare!
D.S

Carlos sa...

Du såg ju lika mallig ut med den som jag ser ut när jag har tagit kopplet i munnen (och vunnit kampen)
ps. fast tuggar det gör jag.

cirre sa...

hahahahaah en sån där alice vill ja me ha ge miiiiiiig :D

men duktiga du då, värsta fina apporten. duktig duktig :) å lägga sig ner å typ rulla när de e tråkigt - yeah is tha shit.