tisdag 29 september 2009

Höstformen

Höst är ordet! Vet inte var den kom ifrån, men fort gick det.
Jag kör hårt med matte för att hon ska komma i form *fniss*
Fick henne att köpa en cykel, för hon orkar ju inte långt när jag ska springa med henne.
Men nu jäklar!
Annars så kan ja berätta att träningen går framåt. Jag simmar och styrketränar för fullt.
Kan också stolt berätta att jag ÖKAT i muskelbredd runt mitt opererade ben. Det har idag större omfång än innan operation :) tjoho!!! helt stabilt är det inte än, men det går verkligen framåt!

5 kommentarer:

Carlos sa...

Hej snygging. Du får fråga din matte om hon kan komma på RR träffen på söndag. Se hemsidan.
Skulle vara kul att träffas igen det var ett tag sedan.

Annika och Minos sa...

Klart att finaste Vimmelkanten ska sätta lite sprutt i häcken på matte! Ut med den fina nya cykeln och trava järnet! :))

Puss på rumpan!

Karanga's Din Dimra Af Lex sa...

Hoppsan Hejsan vilken smäcker snygg ung dam Vimla har blivit. Vi får nog träna upp oss så vi inte ser feta och slappa ut till vi ses igen, Grattis på 2,5årsdagen snyggsyster //önskar Lerumsborna

Alfa med matte=) sa...

herregud...bättre muskler än förut...inte illa=)!Min matte skulle också behöva cykla med mig men jag tror inte hon vågar häh!Hoppas vi ses snart det suger i tapastarmen;)KRAAAM!

ciarán sa...

å blir alltid glad när jag läser att det går bra för dig syrran.

matte har grymt snygga såna där vantar som man har på sig om man fryser när man lagar mat - en typiskt snygg design är det, tror JJ har något med saken att göra :D