fredag 18 september 2009

Vimla on holiday

BÄSTASTE Annika, Lelle, Axel & Minos har passat Vimla i veckan när jag varit i Warszawa och jobbat.
Behöver jag säga att hon haft det super :)

Alla bilder har jag snott från Annika :) TACK!

Paketöppning med min bästis, vem snor flest!

Hallå där, den lilla människan har snott våra ben...vad göra?!
Kolla, den lille skiten äter upp mitt ben :O !!!
Närmar mig lite försiktigt, inte alls intresserad av Axel eller benet...

En puss kanske?!

Delat ben är bästa benet :)

3 kommentarer:

guldpojken sa...

uppsi, en sån där valp. dom låter ibland rätt mycket och luktar från rompen men fö är de rätt chill :)

jag hade en sån påbesök en gång å då sov den i min biabädd, perfekt storlek tyckte tvåbeningarna, jag fick snällt lägga mig me matte i vardagsrummet, man får vara snäll ibland.

miss ya sis! du borde också vunnit ett guldhalsis. *nos*

Camilla sa...

Hahaha,vilka härliga bilder på Minos och Vimla och Axel! Vovvarna står såååå snällt och tittar!

Carlos sa...

Minos ser lite förbryllad ut på bilden. Vad gör jag nu?
Vimla ser mer ut som, Hur kan jag lura av "det" benet.