onsdag 29 september 2010

Trattkantarell?!


Fyfanken va livet är surt :(
Skar mig ju i tassen för dryga veckan sen, rätt djupt och det läker långsamt.
Nu är det koppelkissar, väldigt väldigt korta för att inte gå upp såret. Nog för att jag är bra på att va stilla, men nu börjar till och med jag tycka det är öken :(

Fick dock åka bil ända ut i skogen i dag. Ett kortans spår va lagt till mig, 5 apporter och inte ens 100meter...tassbandage på och sen bar det av. Hittade allihopa och jag kunde gärna gått en full-längdare med en drös fler gömda gosedjur. O de va skoj! Men trött kan man ju inte säga jag blev, jaja lite ombyte i alla fall.

Får stryka helgens tävlingar :( :( :( vi som äntligen kommit igång, bläääää!

4 kommentarer:

Karanga's Din Dimra Af Lex sa...

Uj,uj stackars syrran som har tratt!! Det är riktigt orättvist och synd om dig - vad skar du dig på ?
Vi har tokbusat på Resö hela helgen, och tom Zuri var tossig, nästan värre än jag kan vara. Solsken, höstmysigt väder och full fart både på strand och i skogen. Du skulle varit här och frisk i tassen så kunde vi ha rejsat allihop. Krya på dig !!!
Aissa

Gucci och Chanel sa...

Näää din stackare...:(
Hoppas det skyndar på att läka nu!

Nosisar
Gucci & Chanel

malin sa...

usch då va trist :( känns som stackars vimla varit still så det räcker i sitt liv. pussa tassen från oss

carlos sa...

Fy bubblan syrran det där vet jag precis hur det känns.. Fick din matte precis som min husse och matte värsta konstiga beteendet när hon såg ditt sår? Men de där koppelprommisarna kan man vara utan..