torsdag 26 juli 2007

Vimla har brutit benet :(

Vimla har brutit benet & är just nu på djursjukhuset. Hon opererades igår och jag får hämta henne i eftermiddag.
Operationen har gått bra, men det är lite oklart hur själva benbrottet ser ut och hur dom har gjort, men jag får nog veta allt i em ...men det tråkiga är att hon måste ta det superlugnt i 8v :( så det blir inget hoppandes och lekandes på ett tag.

Det hela hände under en förövrigt jätte kul promenad tillsammans med brorsan Enzo, Dando & Moa. Ni kan läsa mer om det på Karins hemsida: http://ridgeback.snabber.se/

Jätte tack världens snällaste Karin för all hjälp och support, du är en ängel!!!

Jag kommer skriva mer om allt så fort att jag fått hem min lilla prinsessa!

1 kommentar:

Karanga's De Leya Af Lex sa...

Neeej!!! Lilla lilla gumman! Krya på dig snabbt nu, du kommer igen snart det vet jag! Massor av kramar och pussar från Leya och Anna-Britta