måndag 29 mars 2010

Kom igen, säg varsegod nån gång då.


Vi ska ut på födelsedagspromenad :-)

3 kommentarer:

Carlos sa...

Grattis ½syrran på treårsdagen... Har du börjat få åldersnojja ännu..

Själv har jag kommit på att snö gör tassarna mjuka och härliga vilket inte är lika skönt när snön smälter och gruset är det enda som är kvar.

Annika och Minos sa...

Härligt att du har ett substitut för mig som du kan fira födelesdagen med! Men den är lite liten och lite för lite brun tycker jag... Alltså, orginalet (dvs JAG) borde ha varit där!
Puss på nosen älskling!

Annika och Minos sa...

Härligt att du har ett substitut för mig som du kan fira födelesdagen med! Men den är lite liten och lite för lite brun tycker jag... Alltså, orginalet (dvs JAG) borde ha varit där!
Puss på nosen älskling!