måndag 15 mars 2010

My new BFF



6 kommentarer:

Leya sa...

Oj va ni tränar på och har er, upp och ner för snöiga berg.... Inte undra på då ni satt i er så mycket mat, hahahaha!!!!! Snyggt jobbat! Berätta mera hyss i örat på min matte när hon kommer;)
Kram!!!

Carlos sa...

Neeeeeeeeeeeeeejjjj Missade jag "vimlas new BFF" uttagningarna faaaaan då får jag vänta till nästa säsong. ;-P

Vimla sa...

Haha sötnos, du är ju min BFF sen länge :D eller man kanske säger BBBFF-By Birth Best Friend F orever eller kansek BBF-BestBroForever ;) Puss brorsan

Cirre sa...

HALLÅÅÅÅ!!!???? Om Carlos e din By birth best friend forever, va e jag dåååå? fy fäään

föresten va e dina bakben? hihi

Vimla sa...

Aaah määän ni har ju samma titel jue!
Så vitt jag vet föddes ni ju samtidigt, Knäppo ;)

Puss på nosen

Carlos sa...

Va jag som alltid trodde jag var storebror i kullen (bumlingen, störst där det gäller)