tisdag 27 november 2007

Benbrottet

Nu har jag varit hos veterinären några gånger till sen sist jag skrev. Nu är det nya bud, har blivit av med antibiotikan och fått smärtstillande och anti-inflammatorisk medicin istället.
Det är ingen skillnad med benet, fortfarande lika svullet men jag kan i alla fall gå på fyra ben. Och jag har ju inte ont längre!
Sen tyckte dom att jag kunde få gå längre prommisar och gissa om jag blev glad för det!!! Jag får dock inte leka med andra än matte ett tag till, jag är tydligen inte så muskulös som jag själv tror ;) Men det är ok för matte kan va rätt kul hon med. Ja ska börja simma igen åxå. Det saknar jag faktiskt :D

Kolla va snygg ja är i mitt nya täcke! Kanske lite tidigt, men jag får ju inte springa mig varm än.
Det köpte matte till mig av Malin på Alfa-Hundcenter så hör av er till henne om ni vill bli lika snygga ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men titta! Nu e ju du lika snygg som jag..näe....
..jag menar snyggare.
Vi har precis samma smak.
Se nu bara till att bli bra i det förbaskade benet så vi kan busa runt i våra fina täcken. Puss!!

Karanga's Din Dimra Af Lex sa...

Hej Syrran,
Du har garanterat det snyggaste täcket i hela Karanga-familjen.
Ingen kan mäta sig med dig när det gäller häftig utrustning. Gillar inte statisitken över alla doktors-besök, men rent teoretiskt har du väl gjort alla för en hel livstid nu på en gång?
Kram Aissa