torsdag 20 december 2007

Hästar

Mycket ska man vara med om!
Kolla vad matte släpade med mig på.

Stora hundar som springer runt runt med en vagn och människa bakom sig.

Jösses, jag kanske ser lite rädd ut, men ICKE jag är bara lite små skeptisk mot hela evenemanget.....eller nåt ;)

De här är Svea, hon är tydligen en del av familjen. Men hon tyckte att jag såg ätbar ut och när jag ville springa efter henne runt den där upplysta rastplatsen då blev matte mindre nöjd...

Okej då, jag va väl liiiiite rädd då. Blev lite dålig i magen efter allt hästbajs och all mental påfrestning ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Kära syster,
du behöver inte vara rädd. När man väl har träffat hästarna (men man ska tydligen hellre hälsa fram än bak) då är de rätt kul. Som jättejättestora hundar ungefär :) Om man går i skogen förbi en hästhage och man tröttnat lite på promenaden kan man smita in i hagen och jaga dem! Superkul! Speciellt hästvalpar för de jagar en tillbaka...men då kan det bli lite läskigt, det gäller att vara snabb! När man tröttnat på hästarna kan man börja lyssna på matte igen som ropar glatt men samtidigt muttrar nåt om att ha långlina nästa gång vi går förbi hästhagar. Hmmm, tror inte hon gillade att jag lekte med hästarna - men det gjorde jag!

kramis
/Timja