torsdag 13 december 2007

Lucia

Min kära kusin och mattes syster kom på lussefika idag. Krickan hade bakat underbara lussekatter som jag inte fick smaka, men jag hörde hur dom tvåbenta smaskade ljudligt.

Sen hände nåt riktigt konstigt....
Ja, jag kan inte förklara riktigt, men konstigt va de, kolla!
Hmmm

Sista knuten nu, sitta stilla

Varför ligger de köttbullar på golvet?

Igen

Tack Krickan!

HURRA!!!
Och se vi håller tass ;)

Sen va det Bentes tur att va lucia ;)
Hennes öron va tydligen som gjorda för luciakrona.

Liiiite mallig är man efter första luciatåget!

Midnatt råder, tyst det är i huset, tyst i huset. Alla sova...
Kolla in flera bilder här: lucia

3 kommentarer:

Karanga's Din Dimra Af Lex sa...

Jiiippiiii- tänk att få se en riktig hund-Lucia - och av en favoritsyster !!!
"You made my day -Sis"
Tass Aissa

Anonym sa...

Åh va fina ni är! Det är värsta inne med hattar av alla de slag har jag märkt! puzzar från halv borsan Carlos.
www.carlos.doggyblogg.se

Anonym sa...

matte säger att jag ska fråga om jag får vara pepparkaksgubbe, inte för att jag vet vad en sån gör eller är, men det låter gott :)
fina ni var i era konstiga saker på huvudena.
puss puss/bästaste lillbrorsan Ciarán ;)