tisdag 18 december 2007

Kungligt besök

Min farsa har varit på besök i storstaden med Madde och Farmor. Pappa gillar inte tanken på att jag bor i ett mindre bemedlat område. Han va djupt missnöjd över tronen jag fixat till honom. Vadå?!?!?! Hur många har en egen utbränd Golf eller va de nu kan ha varit? ;)

Tur att Madde va med! Här leker vi kadrilj, en hästlek där man leker 'spegelbild' typ.

Sen va de 'Farmor-leken'
Pappa är inte helt nöjd. Vet inte om han är mest besvärad över att jag inte kan stå stilla eller att farmor leker med nån annan....

Lex: Men hallå! Kan jag få visa hur de ska gå till?!?!?! Ge inte henne alla köttbullar!

Lex: Kolla in farsan! Rygglinjen Vimla, rygglinjen!!!
Vimla: Men faaaaarsan, flytta dig, nu tror ju alla att det är jaaaag som har snopp!

Nu fick vi äntligen lite kvalitetstid jag och farmor!

Sen skulle jag visa min fina simhall i Arninge. Titta va duktig jag blivit som kan simma helt själv utan vare sig linor eller instruktörer!

Madde håller ett vakande öga samtidigt som han ser lite sugen ut att sno min boll...

Så till sist den ljuvliga, varma duschen!

1 kommentar:

Anonym sa...

UNDERBARA bilder..faktiskt!
Miss D