onsdag 25 juni 2008

Jag har en egen hantverkerska!

Matte har börjat på ett nytt projekt.
Ser ni här bakom, hon bankar och slår på en massa pinnar. Sen har hon några extra tänder som har av alla pinnar i en rasande fart...gissa om jag ligger i lä!!!
HA! nu har jag hittat en egen pinne, är faktiskt inte ett dugg avis på matte och hela hennes hög.
Kanske bara ska sola lite, spana ut över området, kanske kommer ett litet lejon. Sånna bor det massor av här.
HALLÅ varför får jag inte va med längre?!?!?! Jag hade ju fullt span från min grässlänt, hmpf!
Shit!!!
Alla plank har tagit slut i högen och nu står dom upp och hon kallar det för staket? Det ska tydligen va bra för mig....hmmm ja hajjar ingenting, men nu gäller det att se upp så hon inte går loss på mig istället......gaaaah!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Staket är till för att hoppa över har jag sett på agillity så sätt igång och öva,vet jag !! Ser himla(vimla) mysigt ut med solsken och ligga på span i gräset.
Laddar ni för stora Stockholmsutställningen nu ?
Vi håller oss till lite mindre tillställningar och snart skall matte och husse ha semester då blir det förhoppningsvis viltspår och mysiga skogspromenader
Nosgnugg Aissa

saramara sa...

Vilken duktig matte du har Vimla! Att hon va så säker på att bygga visste du inte va? Värsta fina staketet! Se till att hålla dig innanför det nu så matte tror att du inte kan smita över det.
Lill-Viktor saknar dig, kanske kommer vi å hälsar på snart igen så får vi se det fina staketet live också! Pussa matte från oss!