onsdag 11 juni 2008

Return of the bajs!

De va nån som undrade om jag hade bajs runt min nya lägenhet.
Matte har varit rätt nöjd och jag själv åxå faktiskt för jag har värsta picknickområdet runt nya placet. Kvarglömda grillspett och ölburkar you know.

MEN!!!!! plötsligt hände det!!!
Matte sitter och jobbar och jag ligger i sängen och slappar när plötsligt en liten figur runt 130hög tassar förbi fönstret. Både jag och matte funderar på vad denna figur tänker ta sig för. Den smyger in bakom trädet som står precis utanför vår altan. Först kommer en jacka flygandes och sen så ser vi en naken liten rumpa....
YES tänker jag!
NOOO tänker matte ;)

Efter en liten stund klär figuren på sig och försvinner ljudlöst ut på picknickängen igen.
Om figuren kissade bakom trädet...?
Rätt gissat NEJ!!!!

Matte arg som ett bi stövlar iväg till grönområdet och jagar tag på en fröken till denna lilla figur som rätt skamsen får ta och plocka bajs vid vår tomt.
Jäkla skit åxå, jag som trodde det va lördag ;)

4 kommentarer:

Anonym sa...

hahahaha! Hoppas hon hade med sig människobajspåsar :) bläääh va äckligt

saramara sa...

BRA gjort Jenny! Ha ha, önskar att jag var lika modig som du! Helt rätt :-)

Fast jag förstår att du är besviken Vimla, men du har säkert nåt annat gott att smaska på som matte har gett dig!

Anonym sa...

vimlis, du har nog världens häftigaste matte, ska vi byta? du får min om jag får behålla hennes säng. den är asskön (hoppas aldrig hon sätter ben på den, för då får jag inte sova där längre :s).

men du frästen, kom din matte ihåg å plåta min lookalike med dig? för då skulle jag kunna lägga ut dem på min sida å säga att jag har träffat dig :) fatta vad avis alla hade blivit ;)

Magdalena and Co in US sa...

Helt underbart!!! Gu va bra gjort! Önskar att jag fick tag på den "skyldige" här i området. Men icke. Doris däremot lyckas hyfsat bra att hitta spåren efter dom - äckeläckelpäckel!!!
Hej från oss i Lilla Villan
Magdalena med Doris (Hamnuddens Etta)

www.lillavillan.com