onsdag 24 december 2008

Julmys


Inga hundar i möblerna...men ja ligger ju i mattes knä ;-)

3 kommentarer:

Karanga's Din Dimra Af Lex sa...

Ta-Ta syster Yster !
Vilken mysig julkram där i fåtöljen tillsammans med matte. Va, inte vara i möbler ??????? Jag trodde bara det var Ciarán och jag som var hänvisade till golvet, men det händer mysiga saker även på golvet. På julafton gav människofarfar oss hundar stora ben (på golvet)och jag smaskade snabbt i mig både mitt och Zuris, under tiden som Zuri satt brevid matbordet, deltog i nubbevisorna och väntade på att julskinkan skulle trilla på golvet, men chi fick hon. Farmor förbarmade sig och lät lite julmat falla till sist så zuri blev nöjd. Förresten kommer du och hälsar på sekten i trettonhelgen ?
Aissa på golvet!

Anonym sa...

Mä, gud vad vi saknar Er! Minos ääälskade julklappen (både älgen och benent) och bokstavligen slet upp paketet som han nosat på mååånga gånger innan det var dax för tomten att komma! :)
Han har varit helt slut idag efter en intensiv julafton på många ställen! Men vi hann med en långprommis här i snön med gnistrande sol innan han kraschade i sängen!

Ta hand om Er!
Största kramen!

Anonym sa...

undra om jag också få ligga i möblerna om jag ligger i din mattesknä? får man låna henne isf några månader lr år? :)