måndag 20 april 2009

Oj vilken dag!

Vi åkte ut till klubben för en vanlig prommis...trodde jag ja, men matte hade lagt ett JÄTTEsvårt spår till mig....haha trodde hon ja ;) men jag fick faktiskt anstränga mig lite hårdare än vanligt, det hade ju blåst halv storm under spårläggandet som gick över ängar och barmark. Men de va det värt, fick massor med köttbulls som belöning när jag kom fram.

Sen va det prommis med brudarna. Jag, Sydney, Queenie, Zita, Daphne och Alicia.

På span med Vimla & Alicia

Å sen avslutade vi prommisen med lite freestyle/lydnadsträning... är jag trött?!?! Som en död sill ligger jag nu inbäddad under en filt ;)
Jag och Alicia, platsliggning i grupp ;)


Fler filmer kommer lite senare :)

5 kommentarer:

Renata sa...

Det blev ju jätte bra med din mobil!!! Men har du tagit bort ljudet med flit?

Tack för en super trevlig dag!

Anonym sa...

sicka dancing queens ;)
blir smått avis här, får se om ja kan lära virre några danssteg..
hej hopp josefine, virre & pixie

Karanga's De Leya Af Lex sa...

Men shit vilka tricks ni kan!!!!! Supernajs med en rr i freestyletagen, matte måste bara utveckla lite längre ben så hon inte riskerar att få cowboy-knän! Haha!!! kram Leya o flocken

Karanga's Din Dimra Af Lex sa...

Häftigt Vimla med alla trix du kan. Du måste lära mig något nästa gång vi syns. Har hört att du snart anländer Västkusten. Nya flaggor är upphängda på paradgatan - det är ju självklart för att du skall komma /Tass Aissa

cirre sa...

oj shit impad e jag syrran =) jag måste också öva på det där. snurra är ju askul och backa också så det borde vara en asasasrolig kombo.

matte kan nog cykla me både dig å mig *nicka*

*mys*