lördag 4 augusti 2007

Kottar

Vi var hemma hos Carina och Charley på en fika här om dagen. Och vet ni vad som finns hemma hos dom?!?!!? Katter, ja massor, men de va inte det jag menade utan...
KOTTAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De är ju typ mitt favvo godis, de kittlar ju så skönt både i munnen och i tarmarna av dom...hihi har matte berättat att jag bajsade ut en kotte för ett tag sedan...haha!


Tror ni jag fick behålla kotten??? NÄE hon e så taskig min matte, hon tar allt gott!Jahaja nu sitter jag här igen hungrig som få....

2 kommentarer:

Karanga's De Leya Af Lex sa...

Hej syster yster! Matte har just kollat in din öronspecial och skrattat gott och länge! "Hur är det möööööjligt att få så fina och stora öron?" Undrar hon. Kan det vara kott-dieten...?

Malin sa...

Hej! Fin och väldigt rolig sida. Tänkte bara säga att den var en enorm "hjälp" under de veckor jag väntade på att hämta hem min Wega! Vimla är ju superfin, hoppas allt går bra med benet.

/Malin & Wega (rr-tik 11 veckor)