lördag 22 september 2007

Enzo på besök

Vi har haft det stora nöjet att ha Enzo på besök en hel dag!
Vimla var helt lyrisk. Inte bara det att hon nu får röra sig rätt obehindrat, att dessutom få ligga och tugga på sin favvo brorsa en heldag, de va stort!

Dom leker helt fantastiskt med varandra. Även om det på bilderna ser ut att gå rätt hårt åt, så hade dom inte en endaste rispa på kroppen när dagen var slut.
Dom har bara värsta syskonsynket!

Enzo är en helt fantastisk liten kille, jag säger liten för Vimla är fortfarande lite större...än så länge ;) Han är så mjuk och fin i sättet & värsta lilla pussgurkan! Hans energi tog ut Vimla som jag aldrig tidigare skådat. Hon gick knappt att få ut genom dörren senare på kvällen. Han har charmat in sig totalt hos oss båda och får mer än gärna vara här igen!

Se alla foton från dagen i foton-4 månader
Jag förstår fortfarande inte hur jag lyckades gå hem med dom från det att vi skilts från Lisa. Tänk er dessa 2 i koppel......måste jag säga att jag var helt sjöblöt ;)

Inga kommentarer: