torsdag 20 september 2007

På date hemma hos Gibson

I fredags va jag äntligen hemma hos Gibbe på date!!!OJOJOJ va jag har saknat att vara hemma hos honom. De är så himla kul att komma dit. Han har jätte många ben man kan sno och snäll som han är så får man ta hans säng åxå...hihi.
Vi fick ju bara leka ytterst försiktigt och Gibson är helt fantastiskt duktig på det. Vi låg mest på golvet och bet på varandra. Myyyyysigt som attan!Här viskas det hemlisar ;)
Va heter leken där man står på alla fyra med händer å fötter på färgglada prickar....?!?!Men de va inte bara lek å bus, vi va tvungna att träna lite åxå.

1 kommentar:

Karanga's Din Dimra Af Lex sa...

Hej Vimla
Den där Gibson verkar vara en riktig gôr-going att leka med. Kul att se att du är frisk och kan småbusa nu.
Vadå My Dog ?
Jag är en sällskapshund, ingen utställningshund och min matte vet ingenting om utställningar. Är det kul ?
Tänkte att jag kan vara med och träna ändå, mest för att träffa valpkompisarna och få busa lite med dem.
Matte tror att Jenny är i maskopi med Petra som oxå skriver "sån't där" på bloggen. Har du några insidertips kanske ???
tass från //Aissa