söndag 16 september 2007

Utställning

Nu har vi varit ute på roligheter igen
Jag träffa en gubbe som ville kolla vad jag ätit till frukost
Klia lite mer till höger tack ;)
Mina snygga syskon va där också, både hela och halva

Timja och Enzo smet iväg utan mig och lekte som bara attan. Men dom lovade att jag skulle få följa med nästa gång. Helt ok faktiskt, ja va rätt mätt efter alla köttbullar som matte TVINGAT i mig ;)
Sen va det familjefotografering....du är SÅÅÅÅ duktig lilla Timja ;D
Helt otroligt men vi fastnade alla tre till sist ;)
Tack snälla Lisa för all hjälp med fotografering idag. Och det va jätte kul att vi äntligen fick ihop en date alla 3 syskon, det va på tiden minst sagt!
Vi ses jätte snart igen!!!
Och sist men ABSOLUT inte minst GRATTIS sötaste lilla Gibson som blev 5e bästa hanne idag!!!!
Hurra hurra hurra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du e såå duktig! När benet har läkt klart kommer du att 'sopa' banan med de andra allesammans :-)
kritiken idag var ju jättebra. Nästa gång kan du skrämma gumman eller gubben med nåt riktigt skrämmande till frukost..mm, vi får fundera på vad det skulle kunna va ;-) / Mr Gibbs (visst e jag snygg!!?)

Anonym sa...

hallå sis!
Coolt! Att du oxå é ute på banan! Grattis till din utställning! Snart syns vi jipiiiiiiiii! Då jäklar.....Tass Miss D

Karanga's De Leya Af Lex sa...

Heja syster yster, det är sååå kul att du är igång "på riktigt" igen! Grattis till fin kritik, det verkar lovande! Vi ska inte till valpträffen i oktober, snyft, för vi kan inte... Men vi kan välan träffas en annan gång? Kram och voff, Leya & co