tisdag 30 juni 2009

Gomorron!

Gäsp, ligger just nu och sträcker mej i soffan. Matte slängde mig ur sängen jättetidigt, typ 8 ;) Men det var det värt, vi åkte till stranden för att ta första simturen!!! WIIIHAA
Det var hur mysigt som helst, första bilen på plats och inte en enda människa i närheten. Dessutom va det nästan varmare än i inomhuspoolen :P Å de roligaste av allt var att matte va med i plurret, men man måste passa henne så hon inte tar bollen ;)
Jag får inte simma så länge än 3x3 minuter, men det räckte för att få mig trött, gäsp.

Vet ni va som hände i lördags, min coola brorsa Carlos med 2 bihang kom förbi. De va jättekul!

Vi är väldigt lika emellanåt, men jag tror att Don C är snäppet lite mer bäkväm ;)

1 kommentar:

Annika och Minos sa...

Sådärja Vimla! Ääääntligen har du lurat i matte i plurret!! ;) & bikinin fick hon oxå på sig! ;) Härligt jobbat!

Puss till Er från oss på landet!