onsdag 3 juni 2009

Slut me praliner och soffliggande

Ja ha då va sötebrödsdagarna tydligen över.
Hon som besämmer tyckte att jag började få lite väl tråkigt hemma så hon tyckte vi skulle göra nått nytt intressant idag.
In i bilen och så for vi iväg till centrum....
Vi gick in på ett konstigt ställe och in i en plåtlåda med konstiga ljud

När vi kom ut så va det ännu märkligare, vi va lixom inne i ett berg...

Sen kom en jätte stor ormliknande sak farandes och vi gick in i den....liiiiite läskigt!

Mot city å så tillbaka igenTunnel-banan sa matte att det hette. Om jag nu ska kalla mig 08 så måste ja tydligen åka sånna här. Personligen tycker jag att bakluckan i bilen med egen mjuk kudde och tuggben är bättre!
Tydligen va det här skitjobbigt för jag somnade som en stock när vi kom hem igen.

Tänk att en promenad på mindre än 200m kan få ett litet liv så himla trött....lovely!

4 kommentarer:

sofia sa...

Bra, nu vet du hur du ska aktivera henne!
Har ni fått plocka bort bandagen än? Ramses ska få bort sina stygn på fredag... Ses vi på Årsta Slott?
Kram!

Gucci sa...

Förstår att du blev trött av det äventyret, "åka orm" låter ju skitläbbigt! Men det är väl som din matte säger, är man 08 måste man ju såklart testa det!!!

cirredirr sa...

åå ja visst är det trist å åka såndär snabbgrej. jag har ju också sånna fast mina vagnar går på spår istället för sånna där banor i tunnlarna. men astrist iaf. men nu har jag slutat yla och tjuta när jag får trist på dom. nu sitter jag mest å kikar å nosar å sånt. tur enligt matte som skämdes livet ur sig när vi åkte ihop när jag var yngre *hihi*

skönt å kika ut lite på ditt hood, trist å vara hemma liks. pusspuss

Anonym sa...

Grymt kul berättat!
Jag blir åxå dödstrött av tunnelbanan så jag förstår hur vimla känner det.