lördag 30 juni 2007

Kissa på...

Sommar rea?!?!
En jäkla massa roliga trasor som hänger i luften som man INTE får leka med...vad är poängen?!?!
Matte och Hanna hade dock jätte kul när dom lekte med dessa trasor, av och på och hämta nya när dom första inte dög...
Men okej'rå, ja fick en jäkla massa godis när jag bara satt stilla och gjorde nada, de va kul!
Sen blev jag less, va gör man då...? Hihi ni kanske redan har listat ut det...jo man kissar inne på H&M!!!! Haahahaha då blev de fart på matte!


2 kommentarer:

Karanga's De Timja Af Lex sa...

Kissa på H&M...hmmm, det kanske jag ska ta och pröva imorrn. Då ska jag nämligen få följa med husse och matte på stan. Får se om jag hittar de där rea-grejerna. Latjo saker de verkar vara!
kramis
/Timja

Anonym sa...

Syrran diggar dig starkt. Kul när vi möts!! Kanske vi kan träffa Timja oxå hon behöver nog nya tips på kuligheter... Kram syrran Dee Sibel