onsdag 6 juni 2007

Spökåldern

Nu har Vimla skrämt livet ur mig. Jag sitter och knappar på datorn och hon ligger på en kudde bakom mig och väntar på nattmaten. Helt plötsligt flyger hon upp å skäller ut nån i köket, riktigt ordentligt!!! Det är bara det att det bara är vi 2 här! Hon ville knappt följa med ut i köket och hon har blicken fästad på ett å samma ställe (typ vid matskålen) och nu ligger hon under mitt skrivbord på min fot...liiiiite spooky. Det är väl lite tidigt för spökåldern?!?!

Eller så är det bara Heffa som har mat-hallisar ;) det är ju jobbigt att va hungrig å tro att spökena ska äta upp ens middag ;)

Men tidigare ikväll var vi hemma hos några kompisar när Vimla helt plötsligt blir livrädd för ett par fötter i grå tubsockor som ligger uppe på ett bord och vickar på tårna...dom va jätte läskiga och kunde skrämmas i säkert 10 minuter....men jag håller med tubsockor kanske inte e så läckra ;) haha

Kolla in knölen på huvudet. Den dök upp idag, så ovanstående kanske inte är så konstigt ;)

Inga kommentarer: