onsdag 5 november 2008

)"#%("¤("#¤"?%"=%!#¤

Hur blev det så här?!?!?!??!
HALLÅ! Varför är vi instängda på toaletten?????????

Allt började som en mysig morgonprommis i dimman....
Men helt plötsligt, när man fotar nånting annat, när man för en gångs skull vänder objektivet från hundarna, VAAAAD gör dom då....jojomensan de gör dom! Eller rättare sagt Vimla, hon hittar världens äckligaste joggar-diaré, som hon RULLAR sig i, som hon sen gladeligen delar med sig av till Minos genom att hoppa och studsa på honom....jo exakt så mysigt hade vi det i morse.
Flåååt men de va ju så himla smarrigt.
Exakt VAAAAAD har jag gjort för att förtjäna detta, de va ju hon som rullade sig, INTE JAG!
Är de nån som har nummret till föreningen plågsamma djurförsök eller hundars rätt i samhället, jag är diskriminerad!....och ren ;)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Naw! Min goooos! Vad hände hjärtat? Tog snälla söta Jenny med dig ut på underbar morgonprommis och din älskling till flickvän gav dig en gåva? Som i lite bajs?! Och så fick du bli schampoonerad!! Uschdå!
Men då är ni rena och fina tillsammans nu då och Jenny har fått städa badrummet ;)

Stackars dig Jenny! Jag lider med dig här på jobbet! Det är tacken det för att du tar med min gullegris på prommis, du får tvätta honom! Sorry!

Puss till Er där hemma!

Anonym sa...

Hi hi hi! Vad roligt! Mina vovvar är väl för fiina för sånt där skit, dom har aldrig gjort ngt sånt än, peppar peppar :)
Kramar Sandra, Bosco o Enzo

Anonym sa...

ååh... tvåbentingarna skall alltid förstöra när man har kommit på en ny cool look :( buffisar

Anonym sa...

HRIS! Jag har numret och har ringt fleeera gånger ;) Jäkla människor!
Snart syns vi! weehaaa Guldsessan