lördag 15 november 2008

Utställning

Vi har varit på 'Genrepet' en inoff utst i Skarpnäck inför Stora Stockholm!
Säger som mina syskon brukar säga, jag behöver väl inte träna, jag är skitbra på att äta köttbullar i alla sammanhang ;)
Det blev en riktigt bra träning. Slutade som BIR & BIG2a slagen av en skitsnygg Dalmatiner i finalen.
Sen va ju 2 av Minos och Lexis bäbisar där (ni vet dom som kom till när han va otrogen ;) Sjuuukt söta och jätte duktiga, självklart blev dom båda BIR & BIM samt BIS 4a!
Men vad annat kan man förvänta sig med sånna snygga föräldrar!

Vi hade åxå en hel drös med kompisar där från vår 'advanced handling course' ;) eller som jag säger: 'Kursen för att äta köttbullar på flest sätt i olika positioner av snygg ' :) Alla va superduktiga och fick jättefina placeringar och kritiker. Kul åxå för 2beningarna att få både suport, pepping och trevligt sellis.
Tack snällaste Annika för alla fina kort!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till framgångarna i ringen! Snyggt jobbat! Vi har hört rykten om att ni kommer till Västkusten snart. Tapas & vin på Manana skulle ni väl med på?!? Vore jätteroligt att ses då.

Anonym sa...

grattis sis å tack för ditt grattis. du har inte legat i biabädden å latat dig ser jag. grymt att du fick välvisad. det är såå svårt å få tvåbeningarna å stå där man vill men ibland lyckas man =)

klart jag har tid för en dejt me dig. för dig gör jag de mesta liks ;p