torsdag 13 november 2008

Fotbollsproffset Vimla Ljungberg

Driblar hit och lite dit, fintar höger och sen vänster, lägger upp för en passning...

Ha de kan du glömma du är ju motståndare. Du kan inte ta mig!

Phu de är hårt att träna mot Minos Ibrahimovich

Minos: Va de verkligen så himla smart att tugga på bollen? Vad smakar sanden?
Vimla: Käften! Jag försöker sila bort kornen mellan tänderna längst bak.

Fick visst lite sand i ögonen med...

...men de va det värt, kolla in min Fredrik Ljungberg min!!!

Kom igen matte, du kan åxå få va med, snälla snälla snälla rå, bara lite till :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du är underbar Jenny!
Ibra och Ljungberg på samma plan! Det är suveränt! :)
Ses i morron bitti!

Kram!

Karanga's De Leya Af Lex sa...

Hihi!! Vi försökte sparka lite fotboll igårkväll, Leya och jag. Men det gick inte... Den var STEN hård!! Så det gick inte att tugga och hoppa på den som hon brukar, måste nog prova med en tennisboll istället!
Kram!!! /Anna-Britta

Karanga's De Leya Af Lex sa...

Alltså, den var frusen....

Anonym sa...

Helt underbara bilder och ännu skönare kommentarer. Ska genast höra av mig till TV 4 så kan de ju ta in dig (Jenny) istället för Peppe Eng och Ralf Edström som expertkommentator! Tack, det är alltid lika kul att kolla din blogg för den bjuder på underbara bilder och träffsäkra texter!! Keep Up för vi kollar dagligen för ett skratt och njutning!! Arjuna med flock