tisdag 12 maj 2009

Ja har varit hemifrån :)

Idag måndag, började jag visa första tecknen på uttråkning. Så jag fick följa med på middag till mattes föräldrar.

Kolla, jag kan SITTA!!! Det tog mej 4 dar att komma på hur man gör, hihi, fortfarande glimten i ögat som ni ser ;)
Ligga ner på högersidan går dock inte. Jag blir hemskt trött av att bara ligga på vänstersidan, och den här halvvarianten går väl ok, men de e ju inte lika bekvämt.
Vet ni vad matte gör då :o jo hon liksom vänder över mej på högersidan....jo rätt bra kan man tycka men vet ni vad jag har fått för nytt smeknamn dårå, bara för att man är vändbar?!?!?

-PANNKAKAN-

Tja men om jag får grädde å sylt så klagar jag nog inte ;)

4 kommentarer:

Karanga's De Leya Af Lex sa...

Phfiiii, vissel vilket snyggt bandage! Du har ju värsta snygga spiran där, krya på dig snabbt som attan så du kan springa fortare än vinden snart igen;)
Kram Leya o co

cirre sa...

*fniss* pannkakan - så sött :-*

*pusspusspusspuss*

champinjonsessan sa...

snuttgurkan :)
Men pannkaka verkar inte så dumt...


Tass och nosbit sessan

Anna sa...

Så där ligger Hedda så fort hon får en chans, alltid sen hon var liten. Huvudet åt ett håll och bakbenen åt andra med kroppen vriden, sååå skönt.

Kramis