tisdag 26 maj 2009

Jeans-Heffa is back!

Kommer ni ihåg min vän Jeans-Heffa?!?!
She's back!!!
Jag kallas ju för Heffa ibland och jag har så klart en egen Molgan aka Jeans-Heffa hihi.
Här är jag å Jeans-Heffa typ 9veckor gamlaVimla, den turkiska pitbullen och Jeans-pitten ;)

Se! Ett riktigt Heffa-ben som matte har gjort till mig. Snyggt va

Nu väntar jag bara på att riktiga Jeans-Heffa ska komma från veterinären hon med...hon har varit där väldigt länge nu känns det som...hmmm undrar varför?!
NÄE skulle jag A-L-D-R-I-G göra ;)

9 kommentarer:

Annika och Minos sa...

Love nya Jeans-Heffa!!!
Vi kommer och tittar på den irl snart!
Puss & Kram så länge!

Carlos o Co sa...

SötaSTE Heffisarna!

cirre sa...

men kom hit så jag får pussa dig sissssss, iiiiihhhh sista bilden asså. kan du inte alltid var bebis - dulledullesötis ;)

/stor och mäktig manlig bror

nästa gång jag kommer lite i närheten är typ askersund. det är ett krav att åka dit, visst ska ru dit? :)

Karanga's De Leya Af Lex sa...

Nä du kan ju inte rå för att Heffa bara hopppar in i din mun och gnuggar sig mot dina vassa tänder!

Gucci sa...

Oj,oj,oj, Du är GRYMT snygg i ditt !"Jeans-Heffa ben"!!!

Tänk om min matte hade haft lite fantasi coh fixat något såååå snyggt till mig???

Jodu, Vimla, JAG har också varit "inlindad" ett par dar! Visserligen bara om tassen, MEN det är illa nog om du frågar mig!!! PISSTRIST att bara få gå koppelpromenader!!! BLÄ!!!

Jag är ju inte alls så där grym som dig heller på att göra massa cooola trix och så... Så jag får mest roa mig med att leta godis!

Nosisar
Gucci

Karanga's Din Dimra Af Lex sa...

Himla snyggt märke på din Jeansheffa-linda till benet. Jag gillar märken -Varför får inte jag ha en sån?
Du är sååååååå gullig på fotona /NossPuss Aissa

Karanga's Din Dimra Af Lex sa...

Sis du är ett Geni.Självklart känner jag igen märket, och självklart att det betyder SiS,dvs du och jag syrran och självklart betyder det att allt sådant är mitt och ditt. ja, jag ger mig ut på grytvantejakt, som variant till skorna. Har faktiskt kommit på att jag får ont i magen när jag äter skor, och så luktar dom inte alltid så fräst numera. Nej just nu går jag lös på trädgårdsutrustningen. Vattenkannor helt OK, framför allt den där saken längst fram som sprider vattnet - kiklar gott i munnen!! I brist på vattenkannor fungerar trädgårdsslangen alldeles utmärkt !! När de sedan skall använda den så har vi multivattning lite här och där istället för bara på ett ställelängst fram på slangen . Himla bra om jag får tycka !!!
UppfinnarAissa

Enzo m familj sa...

Åh vad SÖT du är!!!! Vi gillar sista bilden med den lilla lilla korkskruvsheffaslamsan i munnen!

Nosbuffisar från Enzo m flock

Doozer sa...

Skulle nog ta ett snack med din matte om Heffas veterinärbesök :S
Kan vara så att de var nått allvarligt så han inte kommer tillbaka :(

Puss & prutt
(jag ses gärna, men kanske utan mattar så vi får mysa ostört ;) )