söndag 3 juni 2007

1a veckan


Nu har jag bott hos Jenny i en vecka & vi är redan bästa kompisar!
- Jag går i koppel utan att dra bakåt eller framåt,
- Jag kan bajsa utomhus kopplad ;)
- Jag har flera nätter på raken sovit som en stock i 6-7 timmar
- Jag kan sitta på komando och jag har lärt mej att om man gör det samtidigt som man tittar matte i ögonen, då får man mat! Detta har resulterat i att jag sitter och flirtar med henne så ofta att jag fått en vagel i ögat...
- Agilityträningen (Petra undrar hur det går med den) går strålande, jag hoppar upp i både soffan å sängen själv, jag får bara hjälp när jag är trött. Jag hoppar även upp i mattes knä när hon inte hajjar att jag vill va med!
- Jag hämtar gärna leksaker och lägger i mattes knä och leker där.
- Den där konstiga leken när man står still och och får äta ur handen gör vi även här i Stockholm.
- Jag charmar alla och har skapat folkstorm utanför affären...men jag bryter fortfarande på göteborska ;)

Inga kommentarer: