onsdag 20 juni 2007

Date med Gibson


Nu har jag varit på riktig date med Gibson, ni vet en sån där med både middag och övernattning ;) Men jag va nog lite nervös för jag hade diaré och kräktes lite :( Men förhoppningsvis kan han tycka om mig för den jag är ändå ;D

Jag fick vara själv där under söndagen då matte var på Rottweilerutställning, men jag va desto nöjdare, vem vill vara ute i regnväder?!?!?!
Eva försökte däremot tvinga ut mig i ovädret men då körde jag ner tassarna och tvärvägrade högljudt! Jag satte tydligen rekord i världens snabbaste kiss....ja e duktig jag!

Jag jobbade stenhårt på att få igång Gibson, och när jag äntligen lyckades blev jag så paff att jag bara tvärstannade och visste inte vad jag skule ta mig till...får nog öva mera på min flirtteknik ;)

Inga kommentarer: